Tisdag

 nu så har jag precis kommit hem från stallet. vi red ut och det var faktiskt jätte kul pga att våran ridlärare också red satt det blev lite mera fart eller vad man ska säga. innan ridningen så var jag,fanny och elsa ute och sprang. det var kul det med. plus att jag behöver lite motin hehe. efter att vi hade sprungit så var alla lite trött satt vi lade oss i elsas stora hängmatta och lyssnade på musik. sen så kom min mamma och hämtade mej och fanny och vi drog sedan till stallet. i skolan var det bara bra och det var en ovanligt rolig no lektion. eller hela delen var inte super rolig med en del var det iaf. det var så att våran lärare helt plöttsligt hällde bensin på ett bord. sen så sa hon att vi skulle släcka elden med en brandfilt och då så gjorde några det. bland annat jag och fanny,haha. jätte kul var det fastt samtidigt ganska läskigt. det blev bra mat för en gångsskull också. sista lektionen var idrott och det var konstigt väder. det små regnade lite,det var monligt, det var soligt, ja det var lite av varje kan man också säga. det har varit så konstigt väder dom senaste dagarna tycker jag. men nu så ska jag hoppa in i duschen. puss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0