tisdag

Hejhej
Förlåt för att jag inte skrivit något under kvällen men först såå gick jag och jessica hem till elsa för att springa och sen så var jag i stallet så jag har inte hinnut skrivit något förns nu,sorry!
Idag så fick jag en jättejobbig franska läxa och de var att man skulle översätta en jättelång text  till svenska som stog på franska och jag fattade ingenting haha.
Nu så sitter jag och äter min andra smoothie för idag haha jag och jessica gjorde en när vi kom hem från elsa och så har mamma såklat gjort en för hon gör smoothisar varenda dag så jag passade på att ta de som blev över.
Förresten ska ni se på euro vision song contest idag? tror ni att Malena tar sej vidare?jag tror nog de eller vem vet,men jag gillar iaf inte henne och hennes låt så värst mycket./fanny



Kommentarer
Postat av: elsa

hahha sprungit o sprungit...<33

2009-05-13 @ 08:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0