stan

När vi hade jobbat klart så tog vi pendeln direkt in till stan för vi slutade ju så tidigt och jobbet låg ändå sä nära pendeltåget.Men vi åt innan vi kom till stan de blev pastasallad den var helt ok.När vi kom in till stan så började vi att leta efter en klänning till mej som jag kan ha på avslutningen men vi hittade ingen, eller tillslut så hittade jag en men det var mer som ett långt linne och det var asbilligt så jag köpte de jag tänkte att jag kunde ha de ifall jag inte hittar något bättre.Sen så hittade jag en kjol på gina också och ett par skor.Jusste när vi var i sergels torg så såg vi desiree nilsson haha coolt va?När vi blev lite små humgriga så gick vi till benandjerrys glasståndet och köpte glass det var super dueper gott haha benandjerrys i my heart<33. När klockan var ca fyra så började vi att rulla hemmåt och så stannade vi ett tag i skäris de var där jag hittade skoran resten köpte jag i stan.Men Jessicas mamma ko ocj hämta oss vi kvart i fem eller nått sånt och sen så åt vi tacos hemma hos henne.När vi var mätta och belåtna gick vi och spelade fotboll.Hon har typ en fotbollsplan på hennes tomt haha fett lyx ju.Sen kom hennes lillebrorsa och ville vara me så vi spela lite me han sen gick vi in och sen så pkte jag hem japp så har min dag sett ut eller iaf halva dagen kisses/fanny

Kommentarer
Postat av: emmalouise

såg dessie ut som hon gör i bloggen? :p

2009-05-07 @ 15:24:36
Postat av: fanny

ja de gör hon!:P

2009-05-07 @ 16:20:03
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/
Postat av: emmalouise

Haha okej :P

2009-05-07 @ 18:26:29
URL: http://emmalouises.blogg.se/
Postat av: fanny

yes;)

2009-05-07 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0