senare samma 6 maj

jag och fanny gick ut och spelade fotboll förut.
det var faktiskt ovanligt kul. det kanske var för att jag inte spelat
fotboll på ett tag nu men det var skoj.
senare kom min lillebror och spelade cool och frågade oss om jag och fanny vill
möta han i en match. jag och fanny sa ja skrattande.
och vad slutade det med då?
jo att jag och fanny vann med 10-2 och det vara bara jag som fick skjuta mål för att fanny är
så bra satt vi skulle vinna på nolltid om hon också fick göra mål,haha.
sen när vi hade vunnit ville min lillebror köra ännu mer men jag och fanny orkade inte/ ville inte
satt vi gick in istället. och då så fotade jag dagens outfit och sakerna jag har köpt som jag ska lägga in nu. / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0