på båten

godmorgon alla.
just nu så sitter jag på båten och den har precis börjat att köra lite. det var sjukt jobbigt att gå upp imorse. jag gick typ upp vid kvart i 6 vilket man inte brukar göra i vanliga fall,haha. men det känns ganska så bra ändå att man kommer hem tidigt för då har man hela dagen kvar hemma. imorgon så är det skola och jag tror att vi ska ha musik prov vilket jag helt har glömt bort att plugga på. eller jag pluggade förut lite på det men jag har typ glömt bort allting nu. sen så har vi fått spanska läxa men jag har inte någon bok hemma eller något så jag får väl strunta i den eller jag venne. men nu så ska jag nog äta lite frukost eller kanske lyssna på musik. hoppas att det blir fint senare för då kan man ju ligga på däck och sola. pussar / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0