onsdag

Tjolahopp
Vaknade av att min väckarklocka tjöt men jag var så grymt trött så att jag stängde av den och tänkte att jag bara kunde sova i några minuter till men det blev en hel halvtimme så jag missa bussen och då fick mamma köra mej till skolan för att jag skulle hinna så då gjorde hon de.Var en helt vanlig dag på svenskan så fick vi köra spel jag tror att mitt lag som bestog av madde vanessa å jag vann hihi.När jag kom hem så stog mamma och lagade mat lite tididgt kanske fast vi åt den ju inte då utan vi ska äta snart men hon lagade iaf tacos så de ska bli smarrigt hih.Nu är det inge mer skola för min del och inte för någon annas heller för de är ju kristihimmelsfärd imorgon eller vad de heter.Men jag kommer ändå inte att få sovmorgon imorgon för jag  har match typ klockan nio!? jag tycker att det är på tok förtidgt menmen får väl försöka att masa mej upp ur sängen imorgon.Btw har kommer bilderna som jag lovade lägga in från igår./Fanny

Elsa och Frida,älskar bilden<33

Och lilla jag haha.

Kommentarer
Postat av: frida

hatar den bilden!!! du lovade o inte lägga upp den fanny!!! ååh precis innan jag blinkade!! fast du e ändå min lilla gullunge <33

2009-05-20 @ 19:52:39
Postat av: fanny

joo men du var jättefin på den bilden hihi:P<3333

2009-05-20 @ 19:58:49
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/
Postat av: frida

nej!!!!!!!!(L)(L)

2009-05-21 @ 18:35:32
Postat av: elsa

hahh gullig på dejj men inte på mig:D<33

2009-05-22 @ 13:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0