om kvällen

Halloj
Nu har jag vaknat för en stund sen.Igår var jag hos en kompis hennes pappa fyllde år så det var massa andra där men när vi kom dit så kollade vi lite på tv sen så åt vi det blev italienska delikatesser eller nått sån haha.När vi hade ätit klart så gick vi ut och hoppade lite sen så gick vi in och såg på robinsson.Jag tyckte att det var bra att Angela åkte ut för hon var ju så himla glupsk och ville äta hela tiden.När vi hade tittat klart på robinsson så vare efterrätt de blev glassbomb mumms.Sen så spelade vi kort.Och sen så gick vi ut och skulle hoppa då kansek klockan var tolv och sen så fick vi för oss att vi skulle hoppa med massa ballonger fyllda med vatten.Haha det var askul för ingen villa vara nära bollongeérna ifall den skull spräckas.Vi kanske kom hem vid två typ och jag gick och la mej vid halv tre ungefär så såg min kväll ut.

Kyss/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0