om igår och idag!

godmorgn!
igår så åkte jag och mamma med några kompisar ner till hamnen där vi åt glass på ett jätte bra glassställe. dom har typ 500 olika sorters glass där tror jag. det var jätte bra att dom hade så många olika smaker såklart men problemet var ju att man inte kunde välja vilken smak man ville ha. det var jätte mysigt iaf att äta glass i solnedgången. men sen så började vi att frysa satt vi åkte vidare till en mat affär. där så köpte vi lite godsaker och sedan så åkte vi hem til våra kompisar och smaskade i oss det vi köpte samtidigt som vi såg på tv. vi stannade hos dom till lite över 10 men sen så gick vi hem och såg på lost som började vid halv 11 om jag minns rätt. jag har inte sett på lost på hela året och jag längtat efter det. när vi hade sett klart på lost så gick jag ner och fixade mej inför sängen och sedan gick jag och lade mej. idag så vaknade jag för ett tag sedan och har bara ätit frukost hittils. jag ska och klippa mej vid 1 men det kommer inte att bli något märkvärdigt utan jag ska bara klippa topparna. nu tror jag att jag ska ut i solen och sola lite. puss och kram skumbanan / jessicaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in lite bilder från gotland??:)

2009-05-20 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0