min lördag

idag så har jag haft fullt upp hela dagen. och det är därför som jag inte har kunnat skriva något.
dagen började med att jag vaknade av att telefonen ringde.
det var mamma som sa att rebecca skulle komma och hämta mej och min lillebror.
hon skulle komma 30 minuter efter att mamma hade ringt satt det blev väldigt stressigt.
men vi hann iallafall och det var ju tur. först så åkte vi och lämnade min lillebror hos en
av hans kompisar och sedan åkte vi vidare till nacka modecenter.
vi var där i modecentrumet i flera timmar. det fanns jätte mycket ssaker men jag hittade inget som jag behövde.
bara ett par öronhängen från fris och company. dom var jätte snygga tycker jag.
när vi äntligen var klara där körde rebeccas mamma mej och rebecca till donken där vi år lunch.
efter lunchen så promenerade jag och rebecca till skärholmen.
hon skulle köpa ögonbrynsfärg där och själv köpte jag ingenting förutom 2 st tuggummin,haha.
sen så gick vi hem till henne och vi började färga hennes ögonbryn.
sen så kom min mamma för att hämta mej. när jag och rebecca skulle visa öronhängena som vi hade köpt så gick ena öronhänget sönder. vi tyckte att det var jätte dåligt att dom gick sönder såfort man tar i det.
men mamma ska åka dit imorgon och byta dom mot ett par andra hoppas jag.
nu så ska vi bort till några kompisar satt jag måste byta om nu. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0