min dag

Halloj
Idag så var jag i skolan vi började åtta jag var skittrött var tvungen att gå upp klockan halv sju för att hinna komma i tid.Vi hade typ fem lektioner innan lunch så jag var jättehungrig typ hela förmiddan och när vi går upp till matsalen så ser vi att det är blodpudding så jag åt knappt nånting för jag hatar blodoudding men jag tog nått annat konstigt som inte var sådär supergott haha.Vi slutade klockan tjugo i tre det var helt ok för min del.När jag har vart hemma så har jag försökt att ställa mitt nya skriv bord till rätta och nu äntligen så har jag lyckats.Snart ska jag på fotbollsträning den börjar klockan halv sju men de är om ett tag.Nu ska jag göra min engelska läxa.

Ciao/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0