min dag med elsa

Hejssan
Sorry att jag inte har skrivit nått idag men jag har vart lite upptagen:Jag vaknade klockan tio vilket var superskönt jag kände verkligen att jag behövde sova ut.När jag hade vaknat så åt jag frukost och efter de så följde jag med mamma för att kolla på en ny soffa men jag tror inte att vi hitta nån bra.När vi hade kollat klart på sofforna så åkte vi hem och jag åt en smoothie sen så cyklade jag till lilla elsi vi var typ ut och solade i två timmar fast jag blev inge brun:( men de var ändå skönt att sola, jag ville cykla och bada fast elsa tyckte att de var för kallt hhehe den lilla badkrukan.Jusste vi bakde också en björnbärskaka som blev jättegod.När vi hade solat klart så gick vi in och kollade på filmen yesman jag tyckte att den var rätt så bra faktiskt.När vi hade kollat klart på den så gjorde elsa en jätte fin fläta på mej och efter de så var jag tvungen att åka hem.Japp så har min dag sett ut kisses and hugs/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0