Min dag

Jag är så dålig på att hinna med bloggen nu, de känns som jag alltid sätter mej och skriver ett inlägg sent på kvällen för det är nästan bara då jag har tid men jag ska försöka bättra mej men vi får väl se hur de blir med det.Nåja jag kan iaf berätta lite hur min dag har sett ut.
Jag vaknade vid tio tiden sen så åkte vi och hämtade upp johanna och åkte vidare föra att vi skulle spela match de gick inte särkilt bra vi förlorade med 2-0 menmen så kan de gå.
När matchen var slut så åkte vi till kungens kurva som jag ville och så köpte jag en tröja en jacka och ett par skor.
Och efter de så hade vi tänkt oss att vi skulle stanna och äta på en thai resturang men de blev inte så för att det var så himla mycket folk där inne på resturangen.
Så vi åkte hem och åt istället.
När jag hade vart hemma ett tag så började jag plugga lite inför musik provet uch de känns inte som att jag kommer bli godkänd på de musik är verkligen INTE min starka sida men jag får väl kämpa på så gott de går.
Jag tittade också på robinsson och efter de så kollade jag lite på ngn film som hette hundtricket.
Nu ska jag gå och se på tv ciao/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0