lördag

just nu sitter jag och tittar på tv med min lilla dator i knät.
för nån timma sen så smsade jag med paulina och då så sa hon att hon skulle
till skärholmen och då kom jag på att jag hade glömt att köpa borttagnings medel inne i stan.
så jag följde med henne dit. vi hann inte att vara där så länge eftersom att vi kom dit så sent och sen så stängde dom vi klockan 6. vi pratade också om att vi kanske skulle jobba på jc när det ska vara operation dagsverke men vi bestämde inget. när jag kom hem gjorde jag inget speciellt. senare blev det middag och efter den datte jag mej vid tv. snart är det robinsson och jaglängtar verkligen efter att få se det. jag har bara sett det 1 gång. eller jag såg alltid på det förut men jag har bara sett 1 gång på den nya säsongen så detg ska bli kul. puss och kram önskar jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0