lördag

hello
nu har jag nyss ätit klart det blev grillat,de har nästan blivit som en tradition att alltid äta grillat å helgen eller vi har gjort de några ggr irad nu haha.Men vi vann iaf matchen med 5-0 eller nått sånt så det var ju bra,de som var mindre bra var att jag fick ont i benet så jag kunde inte spela så mkt men hoppas att det blir bra snart.Snart ska jag och Julia göra nått tror jag.
Jusste jag har en bra nyhet..jag ska få en ny data jippi!fast jag tycker att den datan jag har nu är jättebra och så men den nya är bärbar så jag vill prova på de ett tag.Ni kanske tycker att de är lite onödigt att köpa en ny data fast man gillar den gammla men det är så att min brosha har fått en ny data och då ska jag få hans gammla.Har inte så mkt mer att skriva nu ses<3/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0