Grattis Elin<3

Såå nu har jag nyss duchat,efter skolan så gick jag och jessica till frida där de andra var vi skulle ha en liten överasknings fest för elin hihi så vi bjöd på tårta som vi hade bakat igår.Men igår när vi hade bakat den så var den jätte stor och fin men nu så hade den typ pysit ihop så den var jätta låg lite synd menmen.Vi hade iaf jättekul hos frida vid ungefär fem så skulle jag och jessica till stallet och vi fick hoppa idag så det var kul :).Förresten jag glämde att säga grattis till elin hon fyller ju då 13 år som ni kanske har fattat nu.Nu ska jag öva lite på franskan puss/fanny

Kommentarer
Postat av: johanna

tihiihi, ja de va jättekul hemmma hos frida igår:)

tårtan smaka ju iafgott ändå:P



<3333

2009-05-27 @ 08:17:41
Postat av: frida

grattisgrattisgrattisgrattisgrattis elin gmn,<3333333333333333333

2009-05-27 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0