från april till maj

jag tänkte skriva lite om hur min månad april har varit.

jag tycker att april har varit en bra månad. har varit fint väder nästan hela månden och man har känt att det snart är sommar och sommarlov. jag har sett när flo rida har uppträdit,varit på gröna lund med fanny,damla och madde. sen så har jag varit ute en hel del och solat. sen så har det ju också varit en super lyckat valborgsmässoafton. tidigare i månaden såg jag också på filmen en shopaholics bekännelser som var bra. jag har också träffat linda rosing den här månaden. sen så har det ju varit påsklov och då var jag i fjällen som var jätte kul. det var lite kortfattat om min månad. tycker ni att april har varit en lyckad månad för er?   / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0