förlåt..

För hemsk dålig uppdatering men jag har inte haft tid med bloggen har haft fullt upp hela dan,skolan rullade på som vanligt vi hade bara fyra lektioner så de var skönt.Efter sklan så drog jag hem till elsa och vi skulle ju springa och då visade de sej att lilla frida också skulle följa med så då ble´v jag extra glad hihi.När vi hade sprungit så la vi oss i elsas sköna häng matta ett tag och sen så drog elsa och jag vidare till stallet elsa fick rida sanny och hon tyckte att hon skämde ut sej totalt men jag tyckte att de gick jättebra haha.När jag kom hem från stallet så var klöockan ca åtta eller nått sånt och sen dess så har jag gjort lite läxor ätit och duchat.Imorgon så är det våran sista skoldag vilket ska bli apskönt tycker jag i helgen så ska jag nog vara med elsi och alla andra eller jag vet inte om dem kan men hoppas de.
Bilder från dagen kommer imrgon.puss/fanny


Kommentarer
Postat av: frida

klart man blir glad när jag följer me o springer:P



<33

2009-05-20 @ 08:14:44
Postat av: fanny

haha ja de såklart:D<3

2009-05-20 @ 15:10:05
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/
Postat av: elsa

haha det gick intge så bra...:)

2009-05-22 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0