Badhuset

Hej bloggen!
Har nyss ätit klart middagen det blev spagetti med köttbullar helt okej men jag hade väntat mej något godare på en frdag liksom!?menmen jag får väl klara mej nog om maten.Idag var jag ju och badade med johanna och frida vi hade jättekul där och vi badade typ i fem timmar hihi men de var kul iaf.När vi hade vart där ett tag så kom en ful kille fram till mej och fråga hur gammal jag var och sen så höll han och hans kompisar på å följde efter oss hela tiden inte så kul men vi försökte bara att ignorerea dem så gott vi kunde.Vi hade tur med vädret också för när vi var inne i badhuset så spöregnade de och när vi skulle gå hem så strålade solen.När vi skulle äta så fick vi stå i kö i typ en halv timma eller mer lite jobbigt att få vänta så länge.När vi hade badat klart så kom fidas pappa och hämtade oss så det var schysst.Jag kom hem vid halv sex tiden eller nåot sånt sen dess har jag bara vart hemma och städat mitt stökiga rum haha men nu ska jag nog gå och hitta på nått annat skoj hörs senare/fanny<3

Kommentarer
Postat av: terese

svar; aw, tackar =)

puss!

2009-05-22 @ 19:10:41
URL: http://alwaysterese.blogg.se/
Postat av: johanna

hahha, ja de va skitakul där!!! hahah, fast dom där dummakillarna förstörde juh nästan allt:P



pusss



<3333

2009-05-23 @ 09:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0