äntligen hemma!

åkte iväg till stallet vid halv 6 kanske.
eller till och med senare. jeg kommer inte ihår riktigt men sent var det iaf.
issa hade ju frågat om vi skulle göra något efter skolan men jag trodde ju att jag skulle till stallet tidigt satt jag sa nej. men jag skulle ju lika gärna kunna ha varit med henne för att vi åkte ju till stallet så sent ändå.
när vi kom till stallet så märkte en kompis att det var punka i ena hjulet på våran bil.
så mamma fick försöka byta däck. och efter över 1 timme tog det att byta det där satans däcket.
det tog så lång tid för att mamma inte var så kunnig då.
men nu så är jag äntligen hemma. får se om jag orkar vara uppe så mycket längre till men vi har ju sovmorgon imorgon satt det ska bli skönt att få sova lite längra. love / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0