8 maj

idag så slutade skolan tidigt.
det var såklart super skönt. vi började klcokan 8 och slutade 1.
bara 4 lektioner hade vi. på slöjden så gjorde jag en toa skylt som jag hade
tänkt att ge till min mormor för hon fyllde år för ett tag sedan,haha.
vi hade engelska idag och då så fick vi reda på att vi typ ska jobba
med något nytt häfte som vi fick idag.
men ska vara 2 och 2 eller 3 och 3 och sen så ska man göra flera olika
långa dialoger. typiskt att det var dialoger eftersom att jag suger på att
prata engelska enligt mej iaf menmen så är det.
egentligen så skulle ju jag till skärholmen idag med några andra men
jag följde inte med. dels för att det inte var så många som skulle åka
(det blir roligare om det är fler) och för att jag ska bort ikväll satt jag
kanske inte skule hinna hem i tid. men under tiden som jag nu har varit
hemma har jag mest läst andra bloggar och det ska jag fortsätta med nu. / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0