6 maj

nu så har jag precis ätit tacos.
det var såklart jätte gott. idag så vaknade jag vid 10 över sju av mobilen.
fanny skulle komma och hämte mej nån gång vid 8 satt jag hade lite tid att göra mej iordning på.
när jag skulle gå till köket för att se hur varmt det var så att jag kunde bestämma vilka kläder jag skulle ha var det
20 grader. tycket att det var mycket konstigt för att senare på dagen var det iskallt.
men det kanske var 20 grade för att solen lyste på termometern eller vad vet jag liksom.
men jag tog jeans och en rosa tröja (lägger upp dagens outfit sen.)
sen så kom fanny och jag följde med henne och hennes pappa till hans jobb.
först när vi kom dit fick vi typ hälsa på alla som jobbade där kändes det som,haha.
men sen så fick vi en massa kuvert och pappar som vi skulle vika och en massa saker.
när vi hade gjort det så fick vi gå och dela ut alla kuverten.
vi gick i säkert flera timmar. bra motion säger jag bara,haha.
men när vi äntligen var klara med allt gick vi in till ett rum och körde hänga gubbe.
efter det var det mat och sen åkte jag och fanny in till stan. jag köpte lite saker som jag kan lägga in bild på senare. puss och kram / jessica

Kommentarer
Postat av: terese

Fråga gärna något i min frågestund! =)

puss

2009-05-06 @ 18:05:51
URL: http://alwaysterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0