5 maj

Halloj
Nu är jag hemma hos Jessica vi kom hem för en stun dsedan.Våran sista lektion var gympa så vi gickdirekt från den hem.Vi hade utegympa och jag hade bara shorts med mej.På gympan så skulle vi ha brännboll och det är ju kul, men det var inte lika kul som jag trott för våran lärare var inte där haha för hon skulle snacka med några i klassen för att dem hade slagit ner några eller jag venne nog om gympan.Idag så vaknader jag typ vid åtta duper skönt med lite sovmorgon vi började klockan halv tio med franska våran lärare var sjuk så vi hade en vikarie vi hann typ inte gör nått vilket var sköönt.
Efter de vare no vi fortsatte att hålla på med brandsaker aller vi snackade om vad man kunde göra om de börja brinna rätt så slön lektion.Efter de var det mat det blev chicken nuggets igen och dom var stenhårda inte så gott.Nu ska vi äta mellis kissses/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0