29 maj

hejsan
det var rätt länge sedan som jag skrev i bloggen sist men jag har inte haft tid. men nu så ska jag försöka att skriva så mycket jag kan. idag så var det skolan och det var en mycket skön dag. från klockan 8 till klockan 1. sen så hade vi rätt slappa lektioner eller iaf slöjden då jag bara redovisade en sak och sen så var matten inte speciellt jobbig heller då vi bara gjorde någon lek eller vad man ska kalla det. efter skolan så åkte jag,damla,fanny,michelle och isabell till skärholmen. jag köpte en penna,ett par strumpor och en chai latte eller hur det nu stavas. det blev inga kläder tråkigt nog men jag hittade en jätte söt klänning som ala tyckte att jag skulle köpa till skolavslutningern. men grejjen är den att jag redan har köpt en klänning till skolavslutningen. fast jag skulle mycket hellre vilja ha den klänningen jag såg idag för att den andra klänningen som jag redan har köpt är inte så snygg och jag fattar inte varför jag köpte den. men men... men nu så har jag kommit hem och med mej följde även isabell och fanny. vi har hyrt en film som vi ska se på senare. ha det så bra. puss och kram / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0