21 maj

idag så började dagen med att jag blev väckt av mamma. klockan var inte så jätte mycket då och mamma undrade om jag ville följa med till stallet. jag hade inga andra planer för dagen så jag följde med. i stallet så var det mycket att göra. när vi hade gjort klart nästan allt så fick jag hoppa på idas häst. det var jätte kul faktiskt. och den var jätte duktig för att aldrig ha hoppat förut eftersom att hon kör den på travet. men det var kul iallafall. efter stallet så var jag  rätt så trött så jag passade på att gå ut och sola i solen för att imorgon ska det nog bli regn så man får passa på medans man kan.haha. senare nu på kvällen har jag sett lite på tv och smsat. imorgon ska jag först till stallet och sedcan ska jag och ida dra till stan. puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0