2 maj

tjena
nu så har jag äntligen kommit hem från stan. jag är helt slut i benen för att
vi har gått omrkring överallt i stan känns det som. jag hittade hur många klänningar som helst i stan.
det var jätte jobbigt av välja av alla snygga klänningar. men tillslut så bestämde jag mej.
ärligt talat så ångrar jag mej nog lite. den klänningen jag köpte var ganska tråkig. så är det alltid med mej.
jag ångrar mej alltid när jag har köpt något. och det gick inte att lämna tillbaka heller. typiskt.
jag köpte ett par öronhängen i stan också. vi tog varsin hamburgare från donken och vatten till lunch.
sen så köpte vi jordgubbar på sergels torg. senare innan vi skulle åka hem köpte vi glass från ben&jerrys.
jätte gott var det. men nu så är jag hemma och jag venne vad jag hittar på ikväll men nu ska jag lägga mej framför tv. / j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bild på klänningen:)

2009-05-02 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0