19 maj

imorse så gick jag upp vid kvart över åtta.
båten till gotland skulle inte gå förns vid 11 så vi hade mycket tid på oss. det var extra skönt eftersom att jag hade packat allting igårkväll satt det vara bara att klä på mej,sminka mej och äta lite frukost. men när jag skulle packa ner min lilla bärbara dator som jag hade glömt att packa ner så var den helt konstig. den hade typ hakat upp sej och funkade inte men jag tog med mej daten ändå i hopp på att den skulle funka senare. sedan så hoppade vi in i bilen och åkte till nynäshamn där vi tog båten till gotland. båtresan var väl ingen hit precis för att jag hatar att åka båt. det luktar skit på båten och jag mår illa av att det gungar. och sen så finns det inte så mycket heller som man kan göra. men efter över 3 timmars båtresa var jag äntligen framme. solen mötte oss i gotland också vilket jag blev extra glad över. när jag kom hem eller ja till min mormor och morfars hus så bärde jag in mina väskor och sedan gick jag ut i solen och solade. sedan så åkte jag och min mamma till hennes kompis och var ute på en promenad med hennes hundar. efter det så har jag ätit maat. snart så ska jag,mamma,en kompis,och hennes mamma åka och äta glass nere vid hamnen. puss / Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0