18 maj

idag så hade vi ingen musik som sista lektion och det var skönt.
satt pga av det fick vi sluta lite över 2 istället för10 över 3.
när vi slutade fick jag gå hem i regnet vilket inte var så super skönt precis.
det som var så fint i helgen och sen så börjar det regna nu, tråkigt tycker jag.
skoldagen flöt på idag och vi hade det ovanligt roligt på idrotten idag.
det var inte så lång idrotts lektion för att jag och nårga andra kom lite sent för att
vi gick fel väg för att vi inte visste vart vi skulle ha ute idrott satt det blev lite krongligt men vi hittade tillslut iallafall. imorgon så åker jag till gotland med min mamma och lillebror. det ska bli rätt skönt att slippa skolan ett tag. puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0