17 maj

godmorgon!
idag så vaknade jag av att min mamma väckte mej för att vi skulle gratta min pappa
för att han fyller år idag, grattis pappa!,haha. igår så var jag hos mina kusiner med min
mormor och morfar. kasnke inte det roligaste man kan göra på en lördagskväll men
det var helt okej ändå tycker jag. idag så kmr jag inte hitta på något kul heller för att
vi ska ju fira min pappa och en massa folk kommer hit och allt. jag kollade bara lite på melodi
festivalen igår och jag läste att fanny hade sett att norge vann och jag tyckte att han var skitdålig.
jag fattar inte hur fanny kunde tyckta att han var bra och snygg?:P,haah. men alla har ju olika smaker som tur är. puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0