13 maj

såg nyss att det hade kommit in rätt många kommentarer om att våran header var fin och det var jätte kul att höra. kom hem från fanny för en lite stund sen. jag hann inte vara där nå länge för att vi slutade sent på grund av att vi var på någon brandstation. fast som tur var det den brandstationen som låg nära fanny så vi slapp åka en massa buss hit och dit och det var skönt. hos fanny gjorde vi inget speciellt laddade upp några låtar till mobilen och lite till.. det gick bara bra i skolan idag. vi hade spanska läxförhör som var muntligt och det gick väl bra (inte för att jag svarade på så mycket men ändå,haha.) sen så hade vi även bild,matte och so och det gick även bra. imorgon har vi so läxa och jag måste öva lite på det. sen så ska kanske jag och mamma åka och fixa ett nytt nr till min mobil. det är i princip de4t jag ska göra det som är kvar av dagen. eller eftermiddagen kanske man ska säga,hihi. puss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0