stan!

nu har jag och fanny precis kommit hem från skärholmen. imorse vaknade jag tidigt av att nån bil körde förbi vårt hus. jag är verkligen lättväckt, det är så typiskt när det är helg och man vill sova ut och så väcks man tidigt. men det var ju bra på ett sett och det var för att jag och fanny skulle åka in till stan idag och desto tidigare man kommer dit desto mindre köer. så lite senare kom fanny och hennes mamma för att hämta mej och sen så skjussade hennes mamma oss till fruängen och därifrån tog vi tuben in till t-centralen. sen så gick vi där runt och tittade i en massa affärer. jag köpte ett halsband & öronhängen från glitter. sen så köpte jag borttagnings medel från åhlens. fanny köpte en väska från wedins, borttagnings medel,öronhängen och en foundation. lite senare blev vi sugna på mat så vi gick till kungshallen och delade på en taco tallrik från taco bar. det var super gott.sen så åkte vi till odenplan för att vi skulle och köpa chanel öronhängen men då var affären stängd satt vi tog tuben hem, fast vi råkade ta fel tunnelbana satt vi kom till något stället satt vi fick hoppa på en annan och typ åka dubbelt så långt vi är visst lite klantiga,haha. men sen så kom vi till skärholmen till slut. och då gick vi och tittade lite mer. sen så kom mamma och hämtade oss och nu är vi hemme:D. senare kanske vi ska se på nån film, om vi kommer på någon bra. här kommer bild på våran goda mat och det vi köpte. / jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0