Måndag

hejsan hoppsan
 Gah vad jobbigt det är med snöslask I hate it uch och blä jag är trött på snön nu,nog om de.
Idag så var det skola vi börja med no vi skulle börja med ett nytt område och det var typ sex och
samlevnad och så fick vi kolla i några snuskböckar och fylla i en stencil hur en drömkille skulle
vara rätt så skön lektion faktiskt.På gympan så var det tyå pardans uch jag var apdålig på de.Jag
gillar mer när man får dansa själv.Till mat blev de fiskpinnar de gick att äta iaf så fdet var väl helt okej
Sen så hände de väl ine mer intressant i skolan.Vi slutade klockan två så nu har jag vart hemma i
ett tag.Har träning idag undrar om jag ska gå på den för de är utetränning haha.
Nu ska jag gå och roa mej med nått annat puss på rumpan/Fanny<3


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja visst är hon gullig! :)



ha en toppen dag! kram :)

2009-03-23 @ 15:32:18
URL: http://lovisagottlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0