Måndag

Hejsan
Sitter och chattar med lollo hon hade tydligen fått för sej att jag skulle färga
håret platinablondt hihi jag skulle nog inte direkt passa i de eller vem vet?
Men iaf de var skola idag som vanligt, på idrotten så hade vi typ brottning!?
Det var asjobbigt och vi ska ha de nästa vecka också *snyft* hhihi men jag
får väl säga att jag har glömt kläderna eller är sjuk eller nått sånt så att jag
slipper den där dumma brottningen.Efter de så var det svenska den var rätt
så skön för vi fick bara läsa hela lektionen så det var bra.Sen så gick vi och
åt de blev lasagne och fiskpinnar hahah.Men efter skolan så drog jag hem
och nu måste jag nog plugga lite till inför so provet,haha de kanske låter som
att jag pluggar hela tiden men jag gör inte de, eller jag skriver att jag ska göra
de men sen så blir de liksom inte av jag måste verkligen skärpa mej hihi.
Aja tusen pussar/Fanny
 


Kommentarer
Postat av: Erica

haha tack(A)

2009-03-09 @ 17:28:31
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0