Helgen

Hallojsan
förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering men mitt internet har knasat sej och vill inte starta fett irriternade.
Men jag iaf berätta hur min helg såg ut.

Igår: Vaknade jag rätt så tidigt och klockan ett så hade jag och mamma bokade en tid för slingning hos frisören.De tog typ två timmar att slinga allt.När jag fick se resultatet blev jag rätt så ledsen för de såg nästan vitt ut eller iaf slingorna.Och jag ville färga om håret direkt men de fick jag inte så jag gick med min nya hårfärg till Elsa.Lite senare så åkte vi till elsi pelsi som hade sin lilla ''fest'' det var Elin Johanna Frida Jessica och jag som var där det blev superlyckat tyckte jag.
När vi kom dit så åt vi tacos de var jätte gott och sen så öppnade hon sina paket hon fick faktiskt bara kläder hihi fast det är ju ändå något man använder så hoppas hon gillade dem.När hon hade öppnat alla paket så åt vi efterätt som elsa hade bakat de var någon slags choklad mousse eller nått sånt det var jätte gott.Sen så spelade vi singstar vi delade upp oss i två lag jag var me johanna och frida jag tror de andra vann över oss eller jag sög iaf haha.Och efter de så bäddade vi sängarna och la ut madrasser de blev jättemysigt tyckte jag.Sen så kollade vi på en rätt så läskig men ändå bra film som handlade om krokodiler som åt upp typ alla.Och efter de så kollade vi lite amarican pie 2 som gick på trean haha den var rätt rolig.När vi hade tittat klart på filmen så var alla rätt trötta och bestämde sej för att gå och lägga sej då var klocka ca halv 1, men de gick inte att sova för alla snackade hela tiden och vi gick upp och hade kuddkrig typ 3? haha men vi kanske sommnade halv fra eller vad vet jag.Elin sa att hon inte hade sovit ett endaste dugg stackarn.
Här kommer lite bilder från lördags:








Idag:Jag var kvar hos elsa på morgonen för vi hade ju sovit över sen lite senare på dan så åkte jag hem och åt pankisar sen så ville jag färga om  mitt hår så vi åkte till kicks och skulle köpa en hårärg men hon som jobbade där rekomderade ett shampo som skulle göra satt håret blev lite mera guld blondt.Så vi köpte det,sen så åkte jag på träning man skulle typ ha jeans på sej rätt så idiotiskt faktiskt men det var bara för att man skulle känna skillnade att ha jeans och träningskläder eller nått sånt?Jaja efter träningen så åkte jag hem.När jag hade vart hemma i kanske fem minuter så ringer jessica och frågar om jag vill följa med till ett köpcentrum och de ville jag ju såklart jag köpte en tröja en kjol och en present till Michelle hoppas hon gillar den.När jag kom hem så har jag inte hunnit med så mkt bara ätit typ.Slänfer in lite bilder från idag också:                                                   

Såhär såg min hårfärg ut innan jag
färgade det


och såhär blev de efter.

De här köpte jag båda är från gina tricot
snygga va?

Kommentarer
Postat av: emmalouise

Jag tänkte väl att du hade färgat håret :P (jag såg det på träningen) det blev jättefint :D

2009-03-22 @ 19:16:43
Postat av: frida

hehe jag sög oxå... jag vann bara en gång eller nått sånnt tror ja :P

2009-03-22 @ 19:19:22
Postat av: elsi

va du tvungen lilla fanny att lägga ut dom där fula bilderna?????

2009-03-23 @ 11:08:19
Postat av: Anonym

halojj, fanny var du tvungen att ladda ner de fulaste ilderna:S<3

2009-03-23 @ 11:16:51
Postat av: Anonym

hahah,,elrhur

2009-03-25 @ 11:18:08
Postat av: Erica

ditt hår blev ju jättefint :D

2009-03-25 @ 16:58:33
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0