27 mars

halloj
har nyss försökt att se på en film som fanny har laddat upp förut med det funkade tyvärr inte. vi vet inte vad problemet är för något. så fanny gick för att duscha så då passar jag på att skriva ett inlägg.
idag efter skolan så skulle jag och fanny åka hem till henne och då så hittade vi ett par nycklar vid busshållsplatsen. men det var ingen vid hållplatsen som hade tappat sina nycklar satt vi tog med oss dom för att det stog på en nyckelring vid nycklarna:till polisen hittelön. satt då tänkte vi att vi får lämna dom till polisen och hoppas på nån slags hittelön. inte för att jag tror att det blir nån stor hittelön men endå. i skolan gick det bara bra. vi började dagen med so och då så höll vi på med våra grupper som vi ska göra ett grupparbete med om rom. efter det så var det slöjd och då var våran slöjd lärare försenade som han alltid brukar vara och då så bestämde vi att vi skulle skippa slöjden men då fick vi syn på våran slöjd lärare så då sprang alla och gömde sej ( lite omoget med kul.) och jag gömde mej på närmaste toa medans alla andra sprang iväg. och sen efter ett tag så tänkte jag att han säkert var borta så då gick jag ut från toan och då såg jag tarkan (en kille i min klass) som också hade gömt sej på en toa. så då gick vi två ut för att vi trodde att han kom bakom oss men då så när vi sprang ut sprang vi rakt på honom. haha lite pinsamt. och då så var han rätt sur och sa att vi skulle hämta alla andra men vi visste ju inte vart dom var em nsom tur såg alla andra oss och fattade att vi hade blivit upptäckta så dom kom också fram och slöjden kunde börja. så på slöjden började jag på en dörr skylt. hoppas att den blir bra. sen så var det rast men jag och fanny gick upp för att äta istället och då så åt vi på 10 minuter sen så var det engelska som gällde. på engelskan fick vi ett resept på hur man gör glass eller vad det var.efter engelskan var det matte och då så fick vi vara i grupper och göra nått papper där det stog fråger som: hut mycket glass äter hela sverige under 1 år. det var lite konstiga frågor tycker jag, ja menar hur ska vi liksom kunna veta det?:S så på den lektionen gjorde vi inte så mycket. efter matten var det svenska och då såg vi på sista delen av ebba och didrik. och sen så läste vi lite också. nu så vet jag inte vad jag ska göra medans fanny duschar men jag får väl sitta på daton och chatta eller något sånt. ikväll ska jag till michelle och det ser jag fram emot. och sen så är det ju let's dance final ikväll, jag har knappt sett på det så jag venne vem jag hejjar på, vem tycker ni ska vinna? / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0