Hemma igen

åhh jag blir så arg,jag skrv nyss ett jätte långt inlägg och precis när jag ska publicera
de så blir det strömavbrott så irrriterande.Men nu har jag iallafall kommit hem från
fjällen  det ända jag har gjort idag är att jag harv suttit i bilen och ätit på en äcklig
resturang.Orkar inte gå in på vad jag och Lollo gjorde varenda dag i fjällen men
jag kan skriva lite grann.Vi åkte nästan slalom varenda  dag och det var skojigt
men när vi inte var i backen så var vi bara hemma chillade och tog de lungt vi
bakade också kakor hihi dom blev supergoda.Men vi ville iaf käna lite pengar så
vi skottade typ hela lollos veranda (stavning?) och de tog typ 2 timmar om inte mer
haha det var as jobbigt sen så skottade jag gången upp till huset så nu är jag
lite rikare.Just nu så sitter jag och fryser häcken av mej det är så j*vla kallt uush
just nu så hatar jag vintern, visst det kan ju vara mysigt med snö och så men de
behöver väl inte vara så kallt? Jaja jag längtar iallafall som sjutton till sommaren.
Tänkte ta ett varmt bad nu så jag tinar upp lite grann.Slänger in lite bilder också
     
     
Tog typ 100 bilder men orkar inte ladda upp alla så de här får duga

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0