Ny vecka

Åh vad skönt att skolan är slut inte för at vi hade så speciellt lång dag men ändå.
Vi började åtta och slutade två helt okej enligt mej iallafall.De hände inget intressant
i skolan bara de gammla vanliga.Vi fick sjukt äcklig mat de var typ makaroner inlindade
i ett ton ost uch uch uch säger jag bara.På idrotten fick vi fortsätta att dansa sala vilket jag
tycker är ganska tråkigt men som tur va var de sista gången eller inte.Jaja sen så hade vi
engelska också vi fick ett häfte med ap lätta saker i så den lektionen var sköön.Efter skolan
så drog jag mej hemmåt så nu har jag väl vart hemma drygt en timme så jag har hunnit med
att plugga lite också, visst är jag duktig.Jessica håller på att klaga på mej för att hon tkr att jag
skriver så lite inlägg hon vill att jag ska börk´ja skriva typ fem eller fyra om dan fett mycket jag s
som tycker att de räcker med två aja ska försöka skärpa mej.Senare har jag träning fast den
börjar inte förns halv sju så jag hinner nog göra lite läxor innan dess.Nu ska jag se om de är något
kul på tv puss och kram/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0