Torsdag

Hejsan hoppsan
Nu är jag hos Elsa vi har inte hunnit göra så mkt för jag kom nyss till
henne men vi hittar väl på något skojsigt.Skolan gick snabbt idag så
här såg dagen ut i skolan vi hade bara 4 lektioner och så fick vi en lång
håltimme,och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så till slut så gick
jag och några till till pizzerian haha om vi fortsätter att gå dit så kommer
vi snart att rulla fram haha.Men jag och Jessica delade hursomhelst
på en kebabrulle det var asgott haha ikväll får väl jag plugga vidare på
son haha kul liv jag har? men jag vill faktiskt bli godkänd på de provet
så det är bara att bita ihop.men nu ska vi gå ut pussochkram

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0