Torsdag

Då var man hemma igen från skolan,vi slutade klockan tio i tre lite sent kanske men bättre än halv fyra ialla fall.
Första lektionen var no ocg giss vad vi fick göra på den lektionen..haha vi fick lära oss att trä på kondomer på en dildo eller nått sånt haha.Efter så hade vi samma lärare igen fast matte då fick vi vara i grupper och försöka klura ut några kluringar eller va de nu var men iaf sen var de livskunskap.Och då tyckte lärarna att vi inte var ute nånting,men vi är ju ute och solar varje rast.Men på livskunskapen så gick vi iaf till lång sjön och Elsa bor ju precis där synd att hon inte var hemma eller hon kanske var de men förmodligen var hon nog i skolan skulle jag tro.När vi kommit tillbaks till skolan så gick vi direkt och åt de blev pannbiff rätt okej men ändå inte min favorit mat.Sen så hade vi bara två lektioner kvar.Det var  so och svenska på son så blev vi indelade i grupper för vi ska göra ett grupparbete om romarriket och jag hamnade ju såklart typ i den sämsta gruppen great!På svenska så kollade vi bara på Ebba&Didrik asskön lektion.Så för mej så har det varit en jätte skön dag för vi jobbade ju i princip bara på son så de var nice.Nej nu ska jag gå och slå in Michelles present så hoppas att hon gillar den.

puss&kram/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0