Torsdag

Hejsan
Nu har jag städat hela mitt rum och köket haha så hoppas att mamma blir glad.
Ni kanske tror att jag är knäpp men jag hade inget bättre för mej.
Men i alla fall så var de skolan idag och när jag skulle gå till bussen så frös jag apmycket för det var
skitkallt och jag hade bara tagit min vårjacka för de såg rätt så varmt ut men de var bara för att solen lös.
Men det blev varmare på dagen så de var bra nu känns det nästan som vår och de gillar jag.
I skolan hände inget speciellt eller vi hade np-prov tror inte att de gick så jättebra för mej.
För dom grejerna jag hade pluggat på var såklart inte med på provet bra va? haha inte direkt.
Tänkte ladda upp en bild på hur våran mat såg ut idag men jag hittar inte usbn men maten såg ialla fall
super äcklig ut de var brockoli grattäng.Man blev spyfärdig bara man titta på maten så de var ingen höjdare.
Men imorgon så ska vi få överasknings lunch så jag hoppas att de blir godare.
Tror att de kommer bli tacos eller någon kycklingmojs.Våran sista lektion var svenska det vare en rätt så
skön lektion vi fick bara läsa.Jag läser ''när jag hör din röst''Det går rätt trögt för mej min bok är inte så jätte bra just
nu men den kankse blir bättre om ett tag hoppas de.När skolan var slut så tog jnag bussen hem mötte Amanda på bussen de var jätte länge sen jag träffa henne.När jag kom hem så städade jag lite som jag skrev
sen kollade jag lite på mtv och nu gör jag inte så mkt ska nog gå och slå in elsas
present snart eller jag vet inte haha.Men jag ska ialla fall plugga på engelska glosorna nu Kisses/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0