Torsdag

Så nu har jag precis duchat och smörjt in mej i lite olika krämer  så nu
är jag super fräch.Hände inte särkilt mycke i skolan idag vi slutade kl
tio i tre vilket jag tycker är för sent menmen.Efter skolan så gjorde jag
inte häller så mycket har haft rätt så tråkigt idag.Frågade också Elsa
om hon ville hitta på något roligt imorgon med mej och Jessica men
hon var tydligen jättesjuk stackarn de skulle typ ta hela helgen för henne
att bli frisk igen och Michelle var också sjuk idag så hoppas att hon också
frisknar till nog om de.Nu har iaf mamma bokat tid hos frisören för att jag
färga slingor men det är inte förns nästa lördag men jag får väl stå ut tills
vidare.Sist jag förgade håret blev ju inte så där jätte lyckad de blev exakt
ingen skillnad eller bara pyttelite ljusare som man bara såg på nära håll.

jaja nu ska jag göra nått annat pussochkram/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0