Tisdag

Hej alla söta läsare!
Nu sitter jag här och skriver hemma hos Jessica hon sitter och pluggar nu skulle jag tro
för vi har sjukt mycket läxor den hära veckan.Till imorgon så har jag matte läxa franska läxa
och so-prov så jag kommer aldrig hinna plugga tillräckligt för jag ska ju till stallet snart...
Sen så är de väldigt dumt att man får en läxa som man lixom har en dag på sej att göra
för tänk om man är upptagen den dagen då som jag är man borde åtminstonde då två dagar
att plugga.Aja nu ska jag sluta klaga om alla prov och läxor.Jag var i skolan som vanligt.Vi började
med franska var inte så jääte kul för jag fick gå dit själv fär Madde är i Thailanf(saknar henne) och
Damla skulle typ och spela bowling med elevrådet eller nått?Aja sen var vi ute lite och tog lite bilder
med mobilen tror jessica laddar upp dem lite senare oj nu kommer jessicas mamma och vi måste åka nu bye/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0