Tisdag

Hello readears
Sorry att jag inte har skrivit i bloggen förns nu men jag har lixom varit lite busy.
Först så var de ju skola började klockan halv tio skönt skönt,vi hader bara fyra lektioner
idag så skolan gick rätt så snabbt.Efter skolan så åkte jag ich Jessica buss till kk
för hon skulle köpa en bikini och då passade jag på att köpa en tröja.När vi hade tittat
klart så åkte vi till stallet jag fick rida sanny idag de gick super bra för mej och det var jätte
länge sen jag red henne så jag är nöjd.Kollade också på den rätte för rosing just nu är de fakriskt
mitt favvo program heheh.Men nu ska jag noggå och lägga mej för jag börjar åtta imorgon med
matte prov uch vill inte tänka på de byebye/Fanny

Den här tröjan köpte jag, den är egentligen
lite lusare i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Erica

vart rider ni :D?

2009-03-25 @ 17:02:10
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0