Tisdag

Sorry för dålig updatering men jag har inte hunnit skriva i bloggen förns ny tyvär.
Idag var de skola som gällde för mej rätt okej dag hade ialla fall en lång och skön sovmorgon vi börja hakv tio.
Första lektionen var franska för mej jag hatar de men de var rätt okej idag, hade bara tydligen ett fel på läxförheöret.
Så då blev man ju lite stolt haha.På NOn så fick vi plugga på provet de var bra för jag har inte hunnit
öva nånting på de så nu kan jag ialla fall lite grann.När non var slut så var det bara två lektioner kvar,matte
och idrott.På idrotten hade några sina musikippvärmningar jag tyckte att Jannicas var jättebra hihi.
Efter skolan gick jag och Jessica hem till henne sen så drog vi till stallet och red jag red zilja de gick ganska
bra tror jag.Ja kom typ inte hem förns klockan 8 så jag började  direkt kolla på den rätte för rosing.
Haha älskar de programmet fast de kanske är lite meningslöst.Aja jag tycker iaf att Ejil eller vad han nu hette
och Hugo är grymt snygga haha.Nog om de imorgon så ska jag Jessica och Frida åka till skäris och köpa
nått till Elsa så hoppas vi hittar nått fint.Nu ska jag gå och borsta tänderna pussar/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0