söndag

söndagar är riktigt tråkiga tycker jag. speciellt den här söndagen för att lovet tar slut. skulle gärna ha haft lov längre. fast det ska ju bli kul att träffa kompisarna fast det kan man ju göra annars endå. men iaf så har jag ridit idag, det var mysigt att rida ut i det fina vädret. det är så skönt med lite sol, hoppas verkligen att våren kommer snart. sen så har jag pluggat en del idag också, vi ska ju ha matte, so och spanska prov den här veckan och jag hade inte tränat nått på något av sakerna så det var bra att jag började lite idag. sen så har jag också städat mitt rum och packat upp alla kläder yr resveskorna. nu ska jag checka tv det kanske är något bra fast jag tror inte att söndagar är nån tv dag precis men man vet ju aldrig:P // jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0