Söndag kväll

Hej hej, hade egentligen tänkt att kolla på sanningens ögonblick men
jag pallade inte.Innan de var de iaf wipe out haha det är askul.Men jag
var ju iaf på den här ''fotbollsfesten'' de var väl ganska kul fast lite långtråkigt
för vi skulle komma dit klockan 3 och fick inte gå hem förns klockan åtta
så vi var alltså där i 5 timmar haha.Men vi fick kolla på massa gammla bilder
från träningar och matcher och sånt sen så åt vi där de blev tacos och så
åt vi efterätt.Man skulle ju ta me sej nått till efterättsbuffen och jag fick reda
på de idag så vi fick bara köpa nått snabbt medans alla andra hade bakat
jättegoda saker hihi.Vi fick också ha lottdragning, jag vann ingenting vilket
inte var så konstigt för jag hade ju inte köpt nån lott hehe.Men Johanna vann
ett par örhängen (jag hade köpt) en skrapa som man skrapar av frost på bilen
och en tröja.Nu ska jag gå och ducha puss och kram/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0