Skola+träning

Hello darlings
Nu har jag precis tagit ett lång och skönt bad,för jag var på träning idag de var utomhus och det var apkallt så då var de extra skönt med ett bad.Men jag kan iaf berätta hur min dag ser ut eller de är väl därför man harb blogg..?Anyway,så började vi klockan åtta idag vi hade matte prov gick väl sisådär men jag tror ändå att jag får godkänt.Sedan var det franska ganska skön lektion inte så mkt att göra fast vi får så mkt läxor vilket är mindre bra de i spanska gruyppen verkar typ aldrig få de fett lyxigt.Jag ångrar att jag inte tog spanska fast man kan typ inte byta nu för de andra skullle ju typ vara as bra medans jag skulle suga haha nog om de.Sen så hgände de inget mer intressant under dagen..eller jo vi fick tbx våra so prov fick 33/38 & det var tydligen överträffande så jag är super nöjd.Efter skolan så åkte jag hem och han typ inte göra nånting innan jag skulle byta om till fotbollskläderna.Sen åkte vi till träningen det var inte så jätte många där vi var typ bara 11 alltså mindre än hälften men det var ändå rätt så kul tycker jag.Vi fick spela match nästan hela tiden fast vårat lag vann men de var ändå kul förutom att de var lite kallt nästa gång får jag ha mer kläder på mej.NU ska jag nog gå och se om de är något som kan fånga min uppmärksamhet på tv så ni får hade det jätte bra.Många pussar.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0