Skhlm

Hejsan
nu har jag precis kommit hem från skhlm,var där med mammma.För engång skull
hittade jag faktiskt lite grejer.Jag köpte en tröja två dkor och en sjal så helt misslyckat var de
inte.Innan jag var i skhlm så gjorde jag inte så mkt jag städade mitt rum lite grann och åt en smoothie.
Juste ni har väl inte glömt att ställa om klockorna nu är de sommartid hihi så nu blir de lite ljusare på
dagarna.Egentligen skulle jag ha träning idag men den blev typ indtälld fast jag har de imorgon istället.
Aja här kommer iaf en bild på vad jag köpte för nått Puss/eran fanny


Sjalen är från hm.
Tröjan från jc.
Skorna till vänster är från victora of sweden eller va de hette?
Och skorna till höger är från belle shoes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0