Skäris med Frida & Jessica

Halloj
Kom hem från skärholmen för ett tag sen var där med frida och jessica som ni ser på rubriken.
Det var jättekul att träffa Frida igen för jag har inte sett henne på jättelänge hihi.
Jag köpte bara en pyjamas och så köpte vi några grejer som vi ska ge tillsammans till Elsa.
Sen så åt vi ockå glass på donken fett god glass dom har där.
Och när vi var på hm så träffade typ jessica å frida emmalouise och erica fast jag såg aldrig dom hihi.
När vi inte orkade vara där så kom Fridas pappa och skjussade hem oss fett snällt.
Juste de var ju skola idag också hände inget speciellt vi satt mest och solade på rasterna för de har ju blivit så
himla varmt nu iaf i solen älskar de här vädret mycket bättre än snöslask och regn.
De funkar typ inte att ladda in bilder på min data asså fett sur jag blir de står bara ''webbsidan kan inte visas''
asså gud vad irriterande jaja ni får väl klara er kanske funkar senare pussochkram/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0