shopping

asså shit vad jag blir irriterad. nu börjar det snö igen. jag som trodde att jag skulle få slippa snön på ett bra tag nu men jag hade tydligen fel. jag vill inte ha nån snö utan jag vill först och främst ha vår och sen sommar. så himla typiskt att det ska snöa. nog pratat om snö, det gör mej bara på dåligt humör. ´för ett tag sen eller en timma kanske man ska säga så var jag fanny och mamma i sickla köpcentrum tror jag det var. jag köpte två tröjor från gina tricot. en svart som jag har tänkt köpa jätte länge men har aldrig gjort det och idag så kostade den bara 79 kr istället för 199 så jag passade på att äntligen köpa den. sen så köpte jag en annan helt vanlig tröja med tryck för 99kr. sen så köpte jag och fanny också en present till michelle för att hon ska ju ha en fest eller vad man nu ska kalla det på fredag. men nu så ska jag äta mat. här kommer bild på det jag köpte/ jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0