Sämsta vädret

Hej bloggen!
Idag har de inte hänt speciellt mycket har haft rätt så trist de ända jag har gjort var att jag och
mami åkte och köpte en hud kräm till moi.Sen så har de inte hänt så mkt mer skulle egentligen åka
och fixa pass för våra har gått ut men de blev tydligen inte så sen måste ju vi också åka till polisen
och lämna in nycklarna som jag ocj Jessica hittade men jag vet inte om vi ska göra det idag får se om vi
hinner.Ikväll skulle jag Jessica och elsa se på bio men de blev inte så heller för elsa skulle bort.Vädret är inte heller bra det här vädret är nog de värsta som finns tycker jag när de bara är snöslask över allt uch den här dagen
blev värkligen inte så lyckad.Förresten här är iaf en bil från igår som jag tog från Jannicas playahead.Pyss/fanny

Jag,Jessica &Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0